Zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Obejmują one pełną obsługę księgową, techniczną i eksploatacyjną, oraz – przede wszystkim – aktywną współpracę z Zarządem i Członkami Wspólnoty.
Regularnie odwiedzamy powierzone nam nieruchomości, dostosowujemy swój czas pracy do potrzeb Członków danej wspólnoty i gwarantujemy możliwość spotkania w miejscu i czasie dogodnym dla Państwa.
Do najważniejszych atutów naszej oferty, należy również to, iż mamy pełną kontrolę nad na sposobem dokonywania rozliczeń – nasz system jest elastyczny i pozwala na dowolne modyfikacje.
- Sposób naliczania opłat i dokonywania rozliczeń możemy w pełni dostosować do oczekiwań danej wspólnoty, realizując postanowienia przyjętych regulaminów rozliczania mediów.
- Układ graficzny wszystkich dokumentów dostosowujemy do wymagań i oczekiwań danej wspólnoty tak, by były możliwie jak najbardziej przejrzyste i czytelne.
Aktywną współpracę i łatwy kontakt:
- możliwość załatwiania wszelkich spraw drogą telefoniczną i mailową;
- częste wizyty na terenie nieruchomości, z możliwością sprawowania regularnych dyżurów;
- spotkania w dogodnym dla Państwa miejscu i czasie;
- organizowanie i uczestnictwo w zebraniach Wspólnoty i Zarządu;
- przygotowywanie uchwał i przeprowadzanie głosowań;
- możliwość sprawdzania informacji o saldzie, wysokości naliczonych opłat i dokonanych wpłatach przez bezpieczny i przejrzysty panel internetowy
Reprezentowanie Wspólnoty w kontaktach z kontrahentami i instytucjami publicznymi:
- zbieranie ofert i negocjowanie umów z firmami zewnętrznymi;
- nadzór nad prawidłowym wykonywaniem usług przez kontrahentów;
- prowadzenie korespondencji w imieniu Wspólnoty i Zarządu.
Pełną obsługę księgową i finansową:
- prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeniowej;
- rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości i indywidualnego zużycia mediów w sposób dostosowany do potrzeb Wspólnoty;
- przejrzystość i klarowność dokumentów rozliczeniowych oraz możliwość dostosowania ich formy graficznej i treści do indywidualnych oczekiwań Wspólnoty;
- skuteczną windykację należności od dłużników;
- składanie w imieniu Wspólnoty zeznań podatkowych oraz wnoszenie podatków i innych opłat publicznoprawnych.
Prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości:
- bieżącą kontrolę stanu technicznego nieruchomości oraz zlecanie drobnych napraw i prac konserwacyjnych;
- możliwość zatrudnienia całodobowego pogotowia lokatorskiego;
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej;
- organizowanie obowiązkowych okresowych przeglądów technicznych;
- przygotowywanie planu remontów;
- zbieranie ofert na prace remontowe i pomoc w wyborze wykonawców;
- organizowanie remontów oraz nadzoru inspektorskiego nad prowadzonymi pracami.
Wsparcie prawne:
- analizowanie i weryfikacja umów zawieranych przez Wspólnotę;
- doradztwo radcy prawnego przy prowadzeniu korespondencji Wspólnoty.